www-pl-discuss

Re: [www-pl-discuss] NBSP; czyli niełamliwe spacje.

From: Jan Owoc
Subject: Re: [www-pl-discuss] NBSP; czyli niełamliwe spacje.
Date: Fri, 3 Sep 2010 22:24:26 +0200

Witam,

>  Jak jest coś do "połączenia" i msgfilter, to świetnie.

msgfilter automatycznie wczytuje plik po, czyta tylko tłumaczenie (nie
trzeba się martwić zmienianiem angielskiego), łączy (jeśli potrzeba),
a potem z powrotem umieszcza w pliku .po. Do poprzedniego maila
załączyłem plik test.po oraz test2.po - plik wyjściowy.

>  Do sprawdzenia, jest szansa, że się pokażą w treści html, niestety. Ale
> tekstów z <pre> jest mniejszość.

Sprawdziłem, nbsp w sekcji <pre> jest w porządku (pojawia się jako spacja).

>  Można by zrobić szybką ankietę kiedyś (być może jak się więcej pytań
> zbierze). Trochę bym się zdziwił, jakby Linuksiarze nie stanowili... no
> choćby większości, jeśli nie całości. ;-)

Przypuszczam, że podział będzie 1/3 Windows, 1/3 dual-boot, 1/3
GNU/Linux... ale możemy zrobić ankietę. Wyślę w następnym announce.

>  Nie łapie jeśli które słowo zaczyna się wielką literą? Bo zrobiłem test na
> teście zmieniając "zaś" na "Zaś" i działa. Ogólnie powinno działać, bo jest
> ignore case... Możesz podać krótki przykład (kilka wyrazów) przy których
> byłoby widać, czy łapie czy nie łapie?

W poprzednim mailu. "Znad" oraz "Tudzież" były na początku zdania i
nie zostały *złapane*.

Pozdrawiam i raz jeszcze dzięki za skrypt,

Janek