www-pl-discuss

Fwd: Re: [www-pl-discuss] petycja przeciwko ACTA

From: Sueroski
Subject: Fwd: Re: [www-pl-discuss] petycja przeciwko ACTA
Date: Wed, 18 Aug 2010 14:51:04 +0200

W dniu 18.08.2010 14:36, Jan Owoc pisze:
W dniu 18 sierpnia 2010 14:29 użytkownik Sueroski <address@hidden> napisał:
Tak przy okazji skoro jesteśmy przy działaniach FSF to przypomnę, że dziś jest Software Freedom Day.
http://softwarefreedomday.org/
Nie jest to może ważna sprawa, ale może kogoś zaciekawi. W Polsce w dwóch miejscowościach odbędą się obchody tego dnia... może ktoś z was tam mieszka (Gdańsk i Mysłowice)?
Pozdrawiam,
Oskar Gałecki
--
 ,= ,-_-. =.	Sueroski
((_/)o o(\_))	Free Software User

Tak calkiem apropos, to "September" to nie sierpień ;-). Wiele osób w pracy robi taki błąd.

Janek
Matko, w ogóle nie popatrzyłem na miesiąc... zasugerowałem się wikipedią (http://pl.wikipedia.org/wiki/Software_Freedom_Day), gdzie jest o 28 sierpnia 2004 i pomyślałem pewnie, że jak zmieniają datę to pewnie tylko o kilka dni... spostrzegawczy to ja nie jestem... w każdym razie poinformowałem, że coś takiego będzie wkrótce ^^

Oskar

--
 ,= ,-_-. =.	Sueroski
((_/)o o(\_))	Free Software User