www-pl-discuss

[www-pl-discuss] Re: błędy w nagłówku

From: Jan Owoc
Subject: [www-pl-discuss] Re: błędy w nagłówku
Date: Mon, 17 May 2010 11:57:38 +0200

Kilka osób krytykuje gtranslator, i zgadzam się, że są inne
(lepsze/szybsze/wygodniejsze) programy, ale one dzielą się na dwie
grupy:
1. programy z wysokim progiem wejścia (czyli emacs/vi z odpowiednią
wtyczką) - jeśli ktoś już używa emacs/vi, pobiera wtyczkę. Jeśli ktoś
nie używał emacs/vi, to (wg. mnie) uczenie się emacs lub vi specjalnie
do tłumaczenia mija się z celem.
2. "proste" programy, które nie umożliwiają edycji nagłówka (my
*musimy* edytować nagłówek).
Jedyne trzy (które znalazłem), które umożliwiają edycję nagłówka to
właśnie emacs, vi, no i gtranslator.

W dniu 15 maja 2010 21:23 użytkownik Marcin Wolak(tak77)
<address@hidden> napisał:

> Dzięki :-)
> Teraz został tylko jeden błąd - załączony na screenie(tam jest napisane:
> "niektóre pola nagłówka nadal zawierają początkowe wartości domyślne"). Gdy
> próbuję zapisać moje tłumaczenie, program natychmiast się zamyka.

gtranslator przypomina, że trzeba najpierw zmienić nagłówek zanim się
cokolwiek zacznie tłumaczyć. Robi się "Edit" "Header". Należy
wypełnić, jak w instrukcjach (w około połowie strony):
http://pl.gnu-ptt.wikia.com/wiki/Kategoria:Zasady_pracy

Za kilka dni umieszczę dokładniejszą techniczną instrukcję i często
spotykane problemy.

Pozdrawiam,

Janek