www-pl-announce

[www-pl-announce] stan tłumaczeń

From: Jan Owoc
Subject: [www-pl-announce] stan tłumaczeń
Date: Thu, 26 May 2011 13:18:43 -0600

Witam,

1. Nowe tłumaczenia
2. Ranking tłumaczeń
3. Recenzenci
4. Tłumaczenie żartów

//==**==//
1. Nowe tłumaczenia

W ostatnim miesiącu doszły trzy tłumaczenia:
http://www.gnu.org/doc/doc.pl.html
http://www.gnu.org/philosophy/compromise.pl.html
http://www.gnu.org/philosophy/software-literary-patents.pl.html

Zapomniałem w zeszłym miesiącu wspomnieć o tym nowym tłumaczeniu:
http://www.gnu.org/philosophy/15-years-of-free-software.pl.html

Dziękuję tłumaczom i recenzentom.

//==**==//
2. Ranking tłumaczeń

Jesteśmy na 2. miejscu.

1. 200 : francuski
2. 91 : polski (miesiąc temu 88)
2. 76 : kataloński
4. 70 : hiszpański
5. 66 : arabski
6. 69 : rosyjski (było 64 - gonią nas)
7. 41 : bułgarski

//==**==//
3. Recenzenci

Trzy artykuły czekają na recenzje:
http://pl.gnu-ptt.wikia.com/wiki/Do_t%C5%82umaczenia#Czekaj.C4.85_na_recenzje

Jeden z nich zauważyłem, że był przetłumaczony rok temu, ale gdzieś się zgubił.
Myślę, że najprościej będzie jeśli każdy sprawdzi czy artykuły, które
tłumaczył lub poprawiał, są na odpowiednim etapie ("w trakcie",
"czekają na recenzję", "przetłumaczone"):
http://pl.gnu-ptt.wikia.com/wiki/Do_t%C5%82umaczenia

4. Tłumaczenie żartów

Mamy już prawie połowę "normalnych" artykułów przetłumaczonych. Czy
jest ktoś, kto chciałby dla odmiany przetłumaczyć coś z działu /fun/?
Niektóre są dość zabawne i łatwe w tłumaczeniu:
http://www.gnu.org/fun/jokes/po/happy-new-year.cfbC.pot

Pozdrawiam,

Janek