www-nl-translators

Re: [Www-nl-translators] Nieuwe en bijgewerkte vertalingen

From: Justin van Steijn
Subject: Re: [Www-nl-translators] Nieuwe en bijgewerkte vertalingen
Date: Thu, 20 Oct 2016 20:04:09 +0200

Beste Tom,

Na het downloaden van een .po-bestand waarvan de vertaling verouderd is
zijn er al "fuzzy" strings. Dit zijn dus de strings die verouderd zijn
ten opzichte van het Engelstalige origineel. Als een string up-to-date
is gemaakt verwijder ik het "fuzzy" label. Op die manier weet ik dus
welke strings nog gedaan moeten worden (zeker als ik een vertaling niet
in één keer doe).

Ik zou die strings wel "fuzzy" kunnen laten, maar dan zou ik op een
andere manier moeten bijhouden welke al bijgewerkt zijn en welke nog
gedaan moeten worden. Bovendien weet je nog steeds niet wat er precies
is gewijzigd als ik een hele string als "fuzzy" zou markeren, toch? Zijn
die diff-bestanden daarom niet juist handig?

Groeten, Justin