www-nl-translators

Re: [Www-nl-translators] Bijgewerkte vertalingen (4), klaar om na te kij

From: Justin van Steijn
Subject: Re: [Www-nl-translators] Bijgewerkte vertalingen (4), klaar om na te kijken
Date: Wed, 17 Aug 2016 21:29:50 +0200

Hoi,

Gewijzigd zijn de alinea's waar GNUN commentaar bij heeft gezet, die heb
ik dan ook verwerkt.

De volgende alinea's zijn nieuw vertaald:
Manifesto:
-If you want to install the GNU/Linux system...
-The GNU Project is part of the Free Software Movement...

open-source-misses-the-point:
- When open source proponents talk about anything deeper than that,...

proprietary & screenshot: geen nieuwe alinea's

Voor de rest kleine wijzigingen (voornamelijk hoofdlettergebruik voor
kopjes).

Groeten, Justin