Re: [shell-script] Ajuda com YAD

From: Julio C. Neves
Subject: Re: [shell-script] Ajuda com YAD
Date: Wed, 19 Apr 2017 12:28:59 -0300

Holla Pere,
Have you tried the --focus-field=NUM option?

I'll give you a suggestion: I believe that's better for us if you write in
spanish. 90% of this list is able to read in spanish.

I'll ask you a favor: can you read and criticize this translation
<http://wiki.softwarelivre.org/TWikiBar/WebHome#Libro_de_Shell_en_Espa_ol>?
There is no hurry ... If you like, please spread it this address to yours
friends.

Abcs,
Julio

*​Damos treinamento em sua empresa por *
*um preço, no mínimo, 50% mais barato que qualquer curso,*
*com certificado e nota fiscal.*

​​
Nosso time de instrutores *in company* é formado somente por
​
​
autores
​ ​
​
de
*Best Sellers​ ​*​laureados ​sobre os temas. P. exemplo:

Shell básico e Programação em Shell Julio Neves
Bacula Heitor Medrado
Zabbix Adail Host
Produção Gráfica e Videografismo Cadunico