Re: [Serbiangnome-lista] Novi recnik, sa novim mogucnostima, i novim ned

From: Danilo Segan
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] Novi recnik, sa novim mogucnostima, i novim nedostacima
Date: Wed, 21 Jan 2004 09:32:57 +0100

Urke MMI <address@hidden> написа:

> Prvo, ova ružičasta boja me odmah podseti na pink televiziju, pa nebi bilo
> loše da se stavi neka druga, normmalnija :) Recimo narandžasta, ili neka
> nijansa žute (tipa tema QtCurve i sl.). TO je što se tiče vizuelnog
> identiteta.

To je prepusteno drugima da rese, ali ne slazem se sa tvojom ocenom da
lici na Pink televiziju (moze biti zato sto to nisam gledao vec nekih
8+ meseci :).

Sto se tice narandzaste, to je zanimljiv predlog, i videcu kako to
izgleda.  Ako mi posaljes snimak ekrana sa takvim predlogom, mozda
ces me pre naterati da to uradim ;)

> Kada se zatraži reč koja ne postoji u rečniku, umesto generisanja prazne
> strane sa zaglavljem i podnožjem, nebi bilo loše da se ubaci tekst da
> termin ne postoji u rečniku i onda početna strana u osatku, da se nebi
> posetilac vraćao nazad na prethodnu stranu pa onda kucao traženu reč.

Da, poznati problem, ali ne svidja mi se predlozeno resenje.

Zapravo, kada se ispravi ovo ispod, onda je dovoljno samo ispisati da
rec nije nadjena.

Pored toga, u glavnom sadrzaju bih tada dodao priliku korisniku da
doda tu rec, posto je to prilicno verovatan naredni postupak.

> Takođe, u zaglavlju bi na stranama sa pronađenim prevodima trebalo da
> postoji polje za traženje nove reči, da se nebi gubilo vreme odlaskom na
> početnu pa ponovo, u krug.

Pogledaj Caslavov predlog, on ce najverovatnije biti iskoriscen.

Naravno, profi korisnici recnika uvek mogu da ukucaju rec u adresu ;)

Uopste, poenta je da adrese budu lake za pamcenje i nalazenje.  U
lokalu vec imam izmenu koja prosledjuje recnik.prevod.org/file na
recnik.prevod.org/nadji/file (ako ne postoji "akcija" file), pa ce se
to verovatno dosta koristiti (kao do sada prevod.org/recnik/file).

Sve najbolje,
Danilo