Re: [Serbiangnome-lista] SuSE 9.0 i (uslovno) novi Gnom

From: Milos Rancic
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] SuSE 9.0 i (uslovno) novi Gnom
Date: Fri, 31 Oct 2003 10:29:57 +0100

Дана чет, 30-10-2003 у 03:50, Danilo Segan је написао:
> XFree86 4.4 koji izlazi uskoro (za koju nedelju najverovatnije) ce
> sadrzati i bolje tastature za srpski jezik (mozda ne bas po tvom
> ukusu ;-).

Ma, vec sam se svikao na Emaksovu srpsku tastaturu, tako da nema
problema. Uostalom, ako vec neko radi mesto mene, sto bih se bunio :-)
Glavna frka je prosla, tako da ja mogu da se sada bavim racunskom
lingvistikom, a ne bazicnim stvarima na operativnom sistemu. A ako mi
nesto smeta, promenicu.

Inace, sto se tastature tice, imajte u vidu preporuke Mitra Pesikana.
Drugo, ima li ko prolaz do onog sto pravi KBD paket? Mamlaz je uvrstio
moju tastaturu iako sam mu rekao da uvrsti Antonovu. A to je uradio
jedno dve godine posto sam mu poslao tastaturu.

Pozdrav,
Milos