[Serbiangnome-lista] molbica za paketno slanje meni na mail...

From: Urke MMI
Subject: [Serbiangnome-lista] molbica za paketno slanje meni na mail...
Date: Sun, 28 Sep 2003 10:19:45 +0200

Poz.

Pošto sam postavljao popmail filter, pojeo mi je nekoliko poruka sa ove
liste koje su poslate sa prilogom (pgp potpis...), pa molim gazdu da
popakuje sve poruke poslate u zadnja dva dana, upakuje ih u tgz i pošalje
mi na mail :)

Hvala :)

--
      URKE MMI :: address@hidden :: www.urke.on.to :: ICQ UIN 104794867
     Registered Linux User #280650 [counter.li.org] :: SLACKWARE LINUX

                 Trenutno slušam: Sunshine - Pridji Mi Ti