Re: [Serbiangnome-lista] greskice na sajtu

From: Danilo Segan
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] greskice na sajtu
Date: Wed, 24 Sep 2003 15:34:57 +0200

среда, 24. септембар 2003. 12:41:49 CEST — Simic Slobodan написа:

Primetio sam da neki fajlove nije niko prevodio a prevedeni su :) (guikachu, gperfmeter, gnome pilot) Kao i jedan (drgeo) koji niko nije prevodio, pise da je preveden a u stvari nije. :)

Sve sto pise da je prevedeno, je i prevedeno. Jedino ne valjaju PO fajlovi na serveru.

Vecinu tih stvari sam ja preveo i ubacio direktno u Gnomov CVS, a zatim samo uskladio stranicu, a zbog dozvola na fajlovima na serveru, oni nisu zamenjeni.

Videcu da to sredim uskoro, kada budem imao nesto slobodnog vremena (najverovatnije ne u naredne dve-tri nedelje).

U svakom slucaju, nemojte da prevodite ono sto pise da je prevedeno, a cini mi se da je preostalo samo uraditi gimp-plugins, gimp-gap, zavrsiti dia i gnumeric. Takodje tu je i genius koji sam ja poceo da prevodim, ali jos uvek nisam zavrsio.

U medjuvremenu, za ispravne PO fajlove posetite
http://developer.gnome.org/projects/gtp/status/gnome-2.4/sr/

Ziveli,
Danilo