serbiangnome-lista

Re: [Serbiangnome-lista] Zajedno smo jaci (pametniji)

From: Страхиња Радић
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] Zajedno smo jaci (pametniji)
Date: Mon, 22 Sep 2003 18:37:28 +0200

Дана 2003.09.21 01:52, Danilo Segan је написао:
> A sta je lose u LatArCyrHeb-* koji dolazi uz (valjda) consoletools?

        Па ништа, само srlinux има фине фонтове и за Икс, а такође има и
пристојну документацију и готове програме/списе за оне који се не сналазе баш
најбоље са програмима „consolechars“ и „loadkeys“.

> Ima ga u raznim velicinama. Takodje, postoji i jos jedan bitmapirani
> font "univga" (potrazite ga, cini mi se da ga je pravio Bolkhov) koji
> je odlican, pa ga ja povremeno koristim umesto "fixed" fonta i u
> xterm-u.

        „uni_vga“ ми пријављује следеће када задам наредбу „make allfonts“:

Character in "c" format wrapped at ./bdf2psf.pl line 47, <BDF> line 40.

        (И још пар хиљада сличних редова...)

        Поздрав,
        Страхиња

--
((((  +  )))) „Су чимъ ће те изаћ' предъ Милоша
((( IC|XC )))  И предъ друге Србске витезове,