Re: [Serbiangnome-lista] Re: [kde-yu] MS virusi ?

From: Urke MMI
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] Re: [kde-yu] MS virusi ?
Date: Sat, 20 Sep 2003 08:53:49 +0200

Autor: Danilo Segan <address@hidden> [DS]
MsgID: address@hidden
Datum: Sat, 20 Sep 2003 05:16:30 +0200

DS> Ukoliko se ovo nastavi i sutra, napisacu mali program koji ce se
DS> povezivati na POP3 server i cistiti poruke koje sadrze ovakva zaglavlja
DS>
DS> bez preuzimanja, pa cu ga proslediti.

E super. Ajde, mrzi me više da polu-automatski proveravam naloge
KShowMailom :) Kad smo snobovi, da budemo do kraja ;) Mada, već ima p3c
program koji je odličan i koji to može da radi, ali zašto kad možemo da
imamo domaće pameti delo!? Ali stvarno, mrzi me da ponovo štelujem p3c, a
on ima podudaranje regularnim izrazima, ali nije specijalizovan samo za
SUBJECT đubre kao što će biti taj tvoj. Samo požuri!

btw, ja od kada sam stavio Microsoft i Update na GMX u filter, ne dobijam
ih više :) Ali, od glave višak ne boli, ovaj, od viška glava ne boli :)

--
      URKE MMI :: address@hidden :: www.urke.on.to :: ICQ UIN 104794867
     Registered Linux User #280650 [counter.li.org] :: SLACKWARE LINUX

              [ Trenutno ne slušam ništa, u bedaku sam ;-O ]