Re: [Serbiangnome-lista] MS virusi ?

From: Urke MMI
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] MS virusi ?
Date: Fri, 19 Sep 2003 23:04:08 +0200

Autor: snpe <address@hidden> [S]
MsgID: address@hidden
Datum: Fri, 19 Sep 2003 19:18:44 +0000

S> Kako ih brises ? - skines pa pogledas ili kako ? - ja imam samo pop
S> nalog pa mogu brisati ili velicinu (zasad brisem sve oko 150 k), ali
S> tako moze proci nesto vazno. Ja znam da mogu skinuti pa ako je MS
S> brisati, ali ipak ih skinem Danas sam imao oko 20mb

Ranije je u Sylpheed Claws-u imao mail dispatcher (ko je koristio The Bat!
zna o čemu pričam). A onda su ga izbacili, pa sam primoran bio da pronađem
adekvatnu zamenu. I pronađoh KShowMail. Definišeš POP3/MAP4/mbox naloge,
server, port, korisničko ime i lozinku, i onda mu daš naredbu da proveri
poruke, on pokupi zaglavlja opruka sa servera i ti onda imaš uvid u
kompletno zaglavlje poruke. Da to lepo u popis poruka na serveru, sa
pošiljaocem, temom, primaocem, vličinom i ostalim delovima zaglavlja.
Odabereš poruke koje hoćeš da brišeš i pritisneš dugmence za brisanje i on
pobriše te poruke bez da ih preuzima. Posle samo pokreneš MUA i pokupiš
normalnu poštu.

--
      URKE MMI :: address@hidden :: www.urke.on.to :: ICQ UIN 104794867
     Registered Linux User #280650 [counter.li.org] :: SLACKWARE LINUX

              [ Trenutno ne slušam ništa, u bedaku sam ;-O ]