Re: [Serbiangnome-lista] Odobrenje za GAIM

From: Urke MMI
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] Odobrenje za GAIM
Date: Sun, 7 Sep 2003 16:27:08 +0200

Autor: Danilo Segan <address@hidden> [DS]
MsgID: address@hidden
Datum: Sun, 7 Sep 2003 14:26:32 +0200

DS> Poslao sam "ispravljenu" verziju, i to sam je ja dodatno jos malo
DS> ispravio (npr. zamenio sam drugi navodnik odgovarajucim; kada ces vise
DS> da naucis koji su pravi navodnici? :-).

Pa fuckin navodnici, zar nisu ispravni završni navodnici 0x201F? (ili su
ispravni 0x201E ?)

DS> Takodje, cini mi se da sam *OPET* ispravljao tvoju e-adresu gde je
DS> pisalo "address@hidden" :-) Za ovo treba da dodam neku skriptu
DS> koja ce sama da ispravlja ;-)

Fuckin e-pošta :) To sam sada ispravio :)

DS> Pa to si trebao i ranije da trazis, osim ako te onaj Charles nesto ne
DS> voli. Bice sredjeno veoma skoro.

Pa to sam tek sad video :) I ne treba da stavi mene nego nas (prevod.org
tim) :) A dal' je kivan, nem' pojma :)

--
  URKE MMI :: address@hidden :: www.urke.on.to :: ICQ UIN 104794867
 Registered Linux User #280650 [counter.li.org] :: SLACKWARE LINUX

       [ Sunshine - Extended Wicked Raggamuffin' Style Mix ]