serbiangnome-lista

[Serbiangnome-lista] Obavestenje: odrzavanje malih izmena

From: Danilo Segan
Subject: [Serbiangnome-lista] Obavestenje: odrzavanje malih izmena
Date: Sun, 31 Aug 2003 21:03:51 +0200

U slucaju manjih izmena (do 50 poruka u prevodu), obavestavam vas da cu ih ja sam odrzavati i dopunjavati.

Razlog ovoga je veoma jednostavan: to mi oduzima manje vremena nego da dopunim prevod.org veb stranice sa izmenjenim fajlom, sacekam prevod originalnog autora, preuzmem ga sa veb stranice, dopunim lokalni CVS Gnoma, dodam prevod u CVS, ...

Naravno, sve vece izmene mozete i dalje da cinite (npr. zamena jednog izraza drugim u celom prevodu), i to se obavlja na isti nacin kao i dosad.

Vece module kao sto je Gimp, Gnumeric, Dia, Evolution cu uvek dopunjavati u skladu sa postojecim prevodima, a manje cu povremeno i uskladiti sa nedavno donetim odlukama.

Ako neko ima primedbe na ovakvo postupanje sa moje strane, neka se izjasni.

Ziveli,
Danilo