serbiangnome-lista

Re: [Serbiangnome-lista] nautilus-cd-burner.po fali

From: Danilo Segan
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] nautilus-cd-burner.po fali
Date: Thu, 10 Jul 2003 20:37:55 +0200

четвртак, 10. јул 2003. 11:37:43 CEST — Danilo Segan написа:

Molio bih Danila da ispita problem,i vrati fajl na server.

Nautilus-cd-burner je integrisan u Nautilus, i vec sam dopunio prevod kada sam dopunjavao prevod Nautilusa (posto je sastavni deo istog).

Zapravo, nalupao sam gluposti.

Nautilus-cd-burner je prebačen u osnovni Gnom i to u desktop kategoriju. Ja sam to uradio, ali sam zaboravio da prebacim i fajl iz extras direktorijuma u desktop. Isto sam uradio sa još nekim prevodima (neki su bili u fifth-toe kategorijama).

Evo, sada je valjda sve to sređeno, a Bojane, izvinjavam se ako si pregledao prevod Nautilusa.

Možda sam nešto propustio, pa ako naiđete na nedostajući PO fajl, a on postoji u nekom drugom direktorijumu (npr. fifth-toe, extras), svakako prijavite i srediću to. Zapravo, možete i samo da preuzmete fajl sa pogrešne lokacije, dopunite prevod, i pošaljete fajl na server, i on će biti smešten na ispravnu lokaciju.

Živeli,
Danilo