[Serbiangnome-lista] Речник

From: Dejan
Subject: [Serbiangnome-lista] Речник
Date: Fri, 16 May 2003 11:01:09 -0400

Поздрав свим преводиоцима

Хтео бих да укажем на то да ми сада стварамо оно што досада у српслом језику није постојало.  Мислим нису постојале уобичајене речи које су се користиле у широким круговима као опште прихваћене.  Зато сматрам да је коришћење речника од есенцијалног значаја.  Идеја овог нацрта је добра.  Сада остаје на нама преводиоцима да то стварно и применимо и усвојимо неке термине које ћемо користити са лакоћом у нашем послу.  Зато бих апеловао на све преводиоце да стварно користе речник, додају речи у исти и гласају за одређене речи.   Тако би смо могли да се усагласимо изразе за све спорне појмове и направимо неки стандард.

Успут да питам како се зову на српском ова занимања: System Administrator и Network Administrator

Дејан Матијевић