Re: [Serbiangnome-lista] GTK1 programi

From: Slobo
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] GTK1 programi
Date: Fri, 16 May 2003 03:57:55 +0200

Dana ponedeljak 12. maj 2003. 18:56, Slobo je napisao/la:
> [...]

Нешто сам успео да урадим... Значи испробавање ГТК1 програма/превода:

нпр.
gnome-terminal
export address@hidden
xset +fp /putanja/do/ms-slova  // није неопходно
ime_programa...

> Probacu da to danas odgonetnem. Izgleda da je u igri i gnomecc --> theme
> selector --> fonts ...

Овде сам подесио Andale,Verdana.... слова. ( није неопходно, погледајте
Дејанову поруку).

Али...
Да би добио ћириличне поруке у терминалу (гном-терминал) које приказују
програми или да би можда видео опис опција неког програма на ћирилици (
neki_program --help .. --usage) подешавам гном-терминал где *морам*
поставити:

Terminal --> Character coding --> utf-8
Edit --> xx profile --> изабери m$ слова

Тек тада "функционише"!

За less додатно треба навести (поред претходног) export LESSCHARSET=UTF-8

Пуно поздрава, Слобо , address@hidden