serbiangnome-lista

[Serbiangnome-lista] Pedjin problem

From: Pedja
Subject: [Serbiangnome-lista] Pedjin problem
Date: 09 May 2003 02:10:49 +1000

Не знам да ли су Дуле и Пеђа решили проблеме на основу одговора које су
добили
на листи? Чекам одговор па ћу онда допунити упутство. Проблеми су били
GVim и
GTK1 (Gnome 1.4) и вероватно проблем са избором слова.

Има ли напретка или да помажем?

Поздрав, Слобо
address@hidden

Probao sam sam savjetom koji sam dobio od Urkea, ali nije islo. Daljim
cesljanjem www sam pronasao da +keymap opcija u gvim-u mora da bude
aktivana da bih moga da koristim naredbu "set keymap=". Iz nekog razloga
gvim/vim kod mene nije imao keymap aktiviran, ali multy-byte jeste. Za
one koje interesuje komanda za prikazivanje sta je aktivirano je "gvim
--version." Mozda bi bilo dobro pomenuti ovaj test u dokumentaciji.
Daljim testiranjem opcija za kompiliranje (configure --help) nisam nasao
ocekivanu opciju --enable-keymap. Mozda je greska u dokumentaciji. Nisam
provjeravao nego sam okrenuo drugim putem: ukljucio sam grupu opcija za
prikazivanje "komplikovanih" slova. To je: --with-feature=big. Nakon
dugackog kompiliranja i kratkog testiranja izgleda da moj gvim radi.
Trabace mi ipak jos vremena da se potpuno uvjerim.
Ova "big feature" opcija je namjenjena za prikazivanje azijskih pisama i
mozda je pretjerana za cirilicu. Medjutim konacna velicina programa od
1,1 Mb i vrijeme kompiliranja nisu znacajno razliciti od jednostavne
kompilacije.

Nadam se da ovo moze malo da pomogne onima koji imaju problema sa
gvim/vim i mozda da dokumentaciju na web stranici ucini preciznijom.
Ako nekome treba jos informacija samo se javite, preko liste ili
direktno.

Pozdrav
Pedja