[Serbiangnome-lista] OpenOffice prevod kao .PO datoteka (može da posluži

From: Danilo Segan
Subject: [Serbiangnome-lista] OpenOffice prevod kao .PO datoteka (može da posluži kao povr emena referenca u prevodu)
Date: Wed, 23 Apr 2003 18:30:53 +0200

Mada OpenOffice prevod koji ja imam na raspolaganju koristi neke izraze koje ja ne koristim (fajl umesto datoteka), neke stvari nisu baš najbolje prevedene, ipak sam ga pretvorio u .PO datoteku i ubacio na http://prevod.org/ftp/oo/sr.po.gz (oko 300KB).

Glavni razlog ovoga je da se omogući pravljenje „memorije prevoda“ na šta mi je pažnju skrenuo Saša Marić. Svakako, ovo može poslužiti samo kao jedan od sastojaka takve „memorije“, a nikako kao njena osnova.

Ispod je Perl skript koji sam koristio za ovu rabotu, nakon što provučem srpski.OO kroz„| cut -d "$TABULATOR" -f 11“ (ili koje je beše polje bilo).

#!/usr/bin/perl
$br=0; $raz=0; $poslednji='msgstr';
while ($red=<>) {
   chomp $red;