serbiangnome-lista

[Serbiangnome-lista] Ko radi taj i gresi

From: Sasa Maric
Subject: [Serbiangnome-lista] Ko radi taj i gresi
Date: Mon, 21 Apr 2003 03:03:38 -0700 (PDT)

Danilo,

U svoj svojoj brzopletosti sam posle registracije na prevod.org aktivirao link da preuzimam acme prevod. Ono sto u stvari hocu je da preuzmem sve dosadasnje prevode - to je naravno na ftp serveru. Molim te da vratis vlasnistvo na sebe, ja cu se fokusirati na druge, neprevedene stvari. Ono sto hocu da uradim je da pomocu alatki koje mi koristimo interno u firmi analiziram sve dosadasnje prevode, napravim tzv. prevodilacke memorije i koristeci njih analiziram neprevedene delove GNOME-a. Na taj nacin ce se bar stvari koje su identicne ili slicne u raznim .po datotekama prevesti na isti (ili slican) nacin. Da li alatke koje vi koristite imaju mogucnost koriscenja prevodilackih memorija? To bi bilo dobro, jer znacajno utice na brzinu i ujednacenost prevoda.

Sve u svemu, trebace mi par dana da to proradim, posto moram da napisem par programa koji ce da sloze prevod i original na odredjeni nacin. Kad to budem zavrsio, moci cu da relativno precizno procenim koliko nam vremena treba da sve prevedemo (naravno i ja cu da prevodim, a ne samo da komentarisem :-)

Drugo - gde mogu naci poslednju verziju baznih prevoda sâmog Linux-a, hteo bih i to da ukljucim u analizu?

Toliko za sad, cujemo se,

Pozdrav
Sale

Do you Yahoo!?
The New Yahoo! Search - Faster. Easier. Bingo.