Re: [noalyss-generale] Version 8

From: Christian BRIARD
Subject: Re: [noalyss-generale] Version 8
Date: Tue, 29 Dec 2020 15:30:39 +0100

Oups ...

La mise à jour des plugin est corrigé par le "chown -R www-data /var/www/html" ...

Bien cordialement,

Christian BRIARD,

Champagne Christian Briard

An Award of Excellence received for our range of

Champagnes from M. Dussert Gerber wine guide.

Follow our latest news on Facebook

www.ChampagneChristianBriard.fr

Be Smart!-NCD
christian.briard@aliceadsl.fr
christian.briard@gmx.com
21, rue du Plessier
02850 JAULGONNE FRANCE
Office. +33 (0) 3 60 90 07 02
Fax. +33 (0) 3 23 70 62 03
Cel. +33 (0) 6 83 88 86 43

SIREN : 515 230 845 00015 - APE 4725Z – ND 1204