mozilla-nl-dev

Re: [Mozilla-nl-dev] Opmerkingen Firefox 0.8 voor Windows

From: Martijn Ras
Subject: Re: [Mozilla-nl-dev] Opmerkingen Firefox 0.8 voor Windows
Date: Fri, 27 Feb 2004 23:00:33 +0100

Zojuist heb ik een verbeterde versie gepublicerd, waarin alle
opmerkingen zijn verwerkt, op de volgende zaken na:

In de bladwijzersbeheerder:
- onder Bewerken > Verplaats bladwijzers werkt bij mij de "Nieuwe
map..."-knop niet, maar mogelijk is dit een Firefox-bug.
[MR]
Ik kan dit niet reproduceren, in de oude alsmede de verbeterde versie werkt dit zowel onder Windows als onder Linux bij mij.

In Paginabron:
- Syntaxisoplichting klinkt me in de oren als een ernstig misdrijf
[MR]
Die staat al op de lijst met termen die voor verbetering vatbaar zijn.
Meer daarover binnenkort op de nieuwe webstek.

In het Opties-scherm:
- onder Privacy > Geschiedenis zie ik in de omschrijving een vreemde
underscore staan (misschien een achtergebleven &-teken ?)
[MR]
De sneltoetsen zijn (nog) niet vertaald, ofwel overgenomen uit de
vertaling van Mozilla en kunnen dus op de meest vreemde plekken opduiken.