help-ncurses

waters cappuccino

From: Raphael Lane
Subject: waters cappuccino
Date: Sun, 8 Oct 2006 21:41:36 +0700

Je zou dat kunnen vergelijken met de inhoudsopgave in bijv. Nou mijn ervaring is dat wanneer ik van binnen uit werkt, nee leef, er meer verrassends gebeurt dan wanneer ik de rol speel van mijn functie. Een verdraaid mooie tool om makkelijk OPMLs te kunnen beheren.
Note the postscript also.
Na zijn introductie komt er een aardig filmpje over NXP.
Hij heeft OPML Manager gemaakt. En als je dan genoeg hebt van deze campagne website is er natuurlijk de gewone website van NXP. Trek dat eens door naar alle reclame uitingen. They watched his home in Piedmont, Calif. En die bied ik aan bij Grazr. Overigens hoef je natuurlijk niet te beginnen met een powerpoint presentatie. En daar horen bepaalde teksten bij.
Dus als je er die weggooid dan ben je die plaatjes ook kwijt.
Door vanuit Bloglines een export te maken, krijg automatisch een opml file.
Overigens zal de permalink onder dit bericht niet werken. Dus daarom hier neer gezet: My Content Reading List in Grazr.
We verwachten dat mensen een dergelijke posting afkraken, belachelijk maken of hilarisch aan de kant gooien.
Ik heb al veel mooie toepassingen gezien: videos, blogrolls, presentaties, readinglists, blogcontent etc. Wellicht dat ik ook nog wat kan gaan bijdragen aan hun initiatieven op dit gebied.
Want anders gaat het fout. We spelen dus vaak een rol.
Ofwel het zijn tooltjes, techniekjes, mooie trends, fijne acties en wat al iets meer zij. Ja, zo voel ik dat zelf ook wel.
Ja dat is weer van binnen. Hij wordt dan gebruikt als een soort voorbeeld van hoe je open kunt zijn of hoe je van je zwakte op een moment je sterkte kunt maken.
Dus daarom hier neer gezet: My Content Reading List in Grazr.
That's why people should not do such things to other people, eh? I think short term strategies have value.
Violating other people's privacy is hurtful. Maar anderen kunnen daar weer anders over denken.
Ja je leest het goed, een spamboom.
Even wennen in het begin, maar daarna snap je al snel wat outlines zijn. Je ziet niet alleen een lijstje van de webfeeds, maar je kunt er ook op doorklikken naar de lijst met berichten en zelfs de berichten lezen als je verder klikt op een titel.
Tja, dat is van binnen. En screencasts zijn daarvoor natuurlijk uitermate geschikt. Technorati tags: opml, opml manager, readinglist, grazr.
Veel overzichtelijker zo. Je moet het namelijk goed doen.
Je negatieve energie omzetten in iets positiefs.