gutopia-dev

[rgui-dev] גם נהנתי וגם הרווחתי 100 דולר - ס יפור אמיתי

From: סיפור אמיתי - לאוהבי ריגושים
Subject: [rgui-dev] גם נהנתי וגם הרווחתי 100 דולר - ס יפור אמיתי
Date: Fri, 9 Nov 2007 05:35:17 -0600

סיפור אמיתי לאנשים שמחפשים ריגושים

בחרתי לספר לכם סיפור על חוויה שעברתי ואשר שידרגה באופן משמעותי ומדהים את ההנאה שלי בזמן הפנאי האישי שלי , אני בן 40 , נשוי ואב לשניים , עצמאי ,  אוהב ספורט , קורא מידי פעם ספרים ובעיקר מת על שש בש!

כל חיי מגיל ילדות ועד היום שיחקתי שש בש  , אני מחשיב את עצמי לשחקן טוב , וכמו כל שחקן שמחשיב את כישוריו אני נאמן למשפט :

שש בש זה לא משחק של מזל אלה של ידע!

לפני כ חודשיים קיבלתי מייל דומה למייל הזה , מהמייל נחשפתי לאתר שש בש מדהים המאפשר לשחק בכסף מדומה ובכסף אמיתי. הורדתי את התכנה והתחלתי לשחק , היה לי כיף אדיר, עד היום לא פגשתי תכנה כל כך ידידותית ואמיתית , היפה מכל הוא שיכולתי לשחק מול עשרות שחקנים מישראל וממדינות רבות אחרות .

לאחר שבוע דיברתי עם אישתי וסיכמנו שבמקום טופס הלוטו שאני נוהג למלא בכל שבוע , אשקיע את הכסף בסך 5 דולר במשחקי שש בש ! גם אשחק ואהנה מהריגוש האמיתי וגם אולי אפילו אוכל להרוויח כמה גרושים...

וכך היה , התחלתי לשחק מול שחקנים מישראל ,  ניצחתי והפסדתי לסירוגין וצברתי ביטחון , בשלב הבא התחלתי לשחק מול שחקנים מטורקיה ומגרמניה , היה מדהים!

גיבשנו קבוצה והיינו נפגשים במועדים מוסכמים , פותחים חדר משחק ומשחקים להנאתנו שעות .

נכון להיום החזרתי את ההשקעה וכבר הרווחתי כ 100$, אני משחק "על הרווח" ונהנה מכל רגע.

בשבוע האחרון נרשמתי לטורניר עם פרסים גבוהים ובקרוב אני אתחרה בטורניר הבינלאומי הראשון שלי !

ממליץ בחום לגברים ונשים שאוהבים שש בש ורוצים להנות ולהתרגש , חוויה אמיתית ומוחשית.

מתנה 20$ , קבלו עכשיו!

כל מי שפתח חשבון ויפקיד 20$* דולר , יקבל 20$* דולר במתנה

* לקבלת ההטבה  הקלד bigbonus20

יש לרשום את הקוד בעת פתיחת החשבון

לקבלת הצעה לפרסום באמצעות דיוור אלקטרוני איכותי :
לחץ כאן

דיוור זה הינו ערוץ שיווק ופרסומי , במידה והפרענו , סליחה

להסרה מרשימת התפוצה לחצו על המעטפה המופיעה במסגרת

click here

Promo Marketing
po box 449 - Sokolov, Herzelia 11111 IL