Re: [Glms-hackers] glms desktop.tex

From: Rudy Gevaert
Subject: Re: [Glms-hackers] glms desktop.tex
Date: Tue, 4 Feb 2003 09:17:57 +0100

On Mon, Feb 03, 2003 at 06:06:44PM -0500, Filip Rooms wrote:
> CVSROOT:      /cvsroot/glms
> Module name:  glms
> Changes by:   Filip Rooms <address@hidden>    03/02/03 18:06:44
>
> Modified files:
>       .              : desktop.tex
>
> Log message:
>       Wat verder geschreven aan het stukje over latex. Het is bewust kort
> gehouden (denk
>       niet dat hier 10 blz latex moest staan, anders konden we gewoon de
> zeus-lessen
>       invoegen). Het is dus een basisvoorbeeldje met bespreking geworden.
>
>       Graag toch nog de opinie en evt aanvullingen van Rudy (auteur
> [...]

Zeus biedt ook een mirror aan van CTAN:
\url{ftp://hermes.rug.ac.be/CTAN/tex-archive}.
-> das alleen binnen rugnet, en dat was zo :), ctan op hermes wordt
niet meer bijgewerkt (ik moet daar eens naar kijken)

Ik zou ook een link opnemen naar de Zeusles, voor de rest ziet het er
goed uit.

Rudy

PS Filip heb je al je naam opgenomen in de copyright statements?
Alsook achteraan in het document.

--
Rudy Gevaert - address@hidden  - http://www.webworm.org
GNU/Linux advocate - http://www.gnu.org/

I love Mickey Mouse more than any woman I have ever known.
                                   - Walt Disney (1901-1966)