Re: cds?

From: gaspard
Subject: Re: cds?
Date: Mon, 27 Jan 2003 15:48:18 +0100 (CET)

On Mon, 27 Jan 2003, Filip Rooms wrote:

> Als je wilt, kan je die hier komen branden: dan zetten we hier een
> schrijver of  in parallel aan het werk...

Wel, ik dacht dat 's avonds op mijn kot te doen. Ondertussen kan ik toch
ander werk verrichten. Moest ik er niet geraken (vooral die extra CD met
soft, er zal waarschijnlijk maar de laatste minuut besloten worden wat we
erop willen zetten), dan zal ik dankbaar gebruik maken van je aanbod.

mvg,

Gaspard