Re: Fw: cursus 'Linux als server'

From: gaspard
Subject: Re: Fw: cursus 'Linux als server'
Date: Tue, 12 Nov 2002 15:00:41 +0100 (CET)

On Tue, 12 Nov 2002, Isabelle Claeys wrote:

> zie onderstaande mail. Ik kan hier jammer genoeg niet op antwoorden. Zover
> reikt mijn kennis niet. Zou jij deze persoon kunnen beantwoorden. Ik reken
> erop.

Is dus gebeurd (je zou normaal gezien een cc moeten gekregen hebben).

> PS: voor alle cursussen van jullie, zijn er eens 5, 7 en nog eens 5 personen
> reeds ingeschreven...

Ah, er zijn dus mensen die de applicatieles volgen zonder de
inleidingsles. We gingen er wel vanuit dat die inleidingsles door iedereen
gevolgd zou worden. Moest je ze daarvan nog kunnen overtuigen...

Het zou anders dan toch goed zijn om aan iedereen de copies van de
inleidingsles te geven (ongeveer 70 bladzijden), zodat ze toch wat
basisinformatie hebben.

mvg,

Gaspard