Re: Vergadering glms

From: gaspard
Subject: Re: Vergadering glms
Date: Mon, 28 Oct 2002 12:23:42 +0100 (CET)

On Fri, 25 Oct 2002, Filip Rooms wrote:

> Sorry, ben er niet geraakt. Kun je laten weten wanneer en wat er nog te
> doen is?

Op
http://savannah.nongnu.org/projects/glms/
is er meer informatie te vinden over het project. We werken met een cvs
systeem. In het begin is het wat wennen maar na een tijdje blijkt dit toch
zeer gemakkelijk te zijn.

De inleiding is al volledig geschreven door Rudy. Ik hou mij voor het
ogenblik bezig met de installatie van Mandrake. Terje bespreekt
multi-media applicaties. Dingen die nog moeten gebeuren zijn: het
bespreken van applicaties zoals openoffice, gimp, xfig, latex,... Moest je
over educatieve software beschikken onder gnu/linux: altijd welkom.

Een ander groot deel is het bespreken van een linux server. Ik weet niet
in hoever je daarmee vertrouwd bent. Wellicht ga je veel ervaring opdoen
met dat netwerk project (heb spijtig genoeg echt geen tijd om mee te
doen, maar je mag mij wel altijd in die mailinglijst zetten... Het
interesseert mij wel).

Als je geinteresseert bent, stuur ik je enkele mails door die het hele
concept uitleggen i.e. de brainstormings van het begin. Op de
hierbovenvermelde site vind je namelijk alleen het project zelf maar niet
het algemene concept.

mvg,

Gaspard