Re: we zijn er bijna! (maar nog niet helemaal)~

From: Rudy Gevaert
Subject: Re: we zijn er bijna! (maar nog niet helemaal)~
Date: Wed, 18 Sep 2002 10:57:07 +0200

On Wed, Sep 18, 2002 at 10:48:03AM +0200, address@hidden wrote:
> Gnome OF KDE. Ik denk dat ze compleet zullen verloren zijn als we alletwee
> geven. KDE heeft al meer opties dan windows als je dan nog Gnome geeft...
> Ben wel aan het twijfelen tussen KDE en Gnome. KDE is niet echt GNU/GPL
> (maar ik gebruik het wel) en Gnome krijg ik bij mij niet aan de praat.

Hoh, idd ik snap uw probleem! Gnome is een echt GNU project, maar aan
de andere kant tis niet omdat we op GNU hameren in de cursus dat we
geen ander projet mogen bespreken, bv KDE.

En ge hebt nog eens http://edu.kde.org ... Ik gebruikt tot daarjuist
kde op mijn kot pc, maar tis gestopt met merken (ik leg het wel eens
uit) waardoor ik nu wmaker gebruik (zoals thuis)

> Daarenboven mogen ze dat dan installeren op zoveel computers als ze willen
> en copieren zoveel keer als ze willen!

Behalve die dvde met commerciele software.  Trouwens we kunnen toch
geen dvds copieren.

Rudy

--
Rudy Gevaert - address@hidden  - http://www.webworm.org
keyserverID=24DC49C6 -  http://savannah.gnu.org/projects/glms

When I was a young man I observed that nine out of ten things I
did were failures. I didn't want to be a failure, so I did ten
times the work.
        -- George Bernard Shaw