glms-hackers

Linuxlessen - Data

From: gaspard
Subject: Linuxlessen - Data
Date: Wed, 21 Aug 2002 11:40:55 +0200 (CEST)

Gegroet,

We hebben antwoord gekregen van de prof. Hij weet nog niet of hij op de
voorgestelde data (i.e. 10/2, 12/2, 17/2, 19/2, 10/3, 12/3 en 17/3) de
PC-klas nodig heeft maar hij stelt voor dat we die data nemen. Zijn
studenten (agregaat, dus dat komt goed uit) zouden er gewoon bijkomen
zitten indien hij op hetzelfde moment les wil geven!

Ja, je leest het goed :-)

Probleem is dat de lesvolgers dan met twee moeten zitten, wat niet
voorzien was en dat jullie waarschijnlijk niet voor koffie en koekjes gaan
zorgen voor de studenten van de Prof.

Het voorstel is om de lessen dan niet op maandag en woensdag te laten
plaatsvinden omdat de prof zijn lessen meestal op die data geeft. En nee,
hij kan ze nu niet vastleggen. Laten we de lessen op dinsdag en donderdag
zetten tenzij jullie er geen problemen mee hebben dat er een 7 tal
studenten komen bijzitten, samen met de Prof en een assistent.

Concreet: 11/2, 13/2, 18/2, 20/2, 11/3, 13/3 en 18/3
Dit is telkens een dinsdag en een donderdag.

Tot het einde van de week heb ik het zeeer druk (thesis en examens) maar
indien jullie niet gehaast zijn voor de data (ik weet het, jullie wachten
al veel te lang) wil ik wel eens langskomen volgende week.

mvg,

Gaspard