Re: PC-zaal ma/wo feb/maa 2003 (fwd)

From: Geert Vernaeve
Subject: Re: PC-zaal ma/wo feb/maa 2003 (fwd)
Date: Tue, 13 Aug 2002 10:48:03 +0200 (CEST)

On Tue, 13 Aug 2002, Rudy Gevaert wrote:

> Ah dan is het goed, ik dacht het al, maar het stond niet zo letterlijk
> in zijn mail :)

Da's waar, maar een beetje gezond verstand ... :-) Hij zal zelf toch ook
geen goesting hebben om door onze les heen te staan roepen om zichzelf
verstaanbaar te maken voor "zijn" helft van de klas niewaar *grin*

> Idd.  We moeten gewoon maken dat we de max. capaciteit niet
> overschrijden van de pc zaal ;).  Want als de studenten die de leraren
> opleiding volgen horen dat we over GNU/Linux zal gaan... kan het zijn
> dat het vollenbak is ;)

Ik denk echt dat ze maar met zeven zijn of zoiets, maar je weet maar nooit
hoeveel er ineens komen opduiken :-) Of misschien is de zaal wel leeg
("het gaat over zoiets moeilijks met computers, hoe heet het nu weer,
zo'n ingewikkelde naam") ...

--
NEC SPE                  address@hidden                NEC METU
0496/20.14.60              address@hidden                          09/264.49.02