glms-hackers

Re: cvs in orde!

From: gaspard
Subject: Re: cvs in orde!
Date: Sat, 10 Aug 2002 13:13:38 +0200 (CEST)

On Thu, 8 Aug 2002, Rudy Gevaert wrote:

> Ok merci :)

> Toegevoegd, kheb je ook admin gemaakt :) omdat jij alles van de
> technische kant ging coordineren.  Dus als iedereen nog een account
> wil aanmaken zullen we rap aan het rollen zijn :).

Ok, dit is gebeurd.

Zeg GuruGeert. 'k Ga nog ne keer wa zagen maar ..ehm.. 'k zit tussen twee
vuren. Ik denk dat die mensen die foldertjes graag naar de scholen zouden
doorsturen en.. ehm.. liefst met de data erop. Ik had ze beloofd om die
door te geven begin juli ... 2002 :)

Zeg ik dat de voorgestelde data goed zijn of wacht ik nog op zekerheid van
de Prof?

Het zou misschien verder niet slecht zijn dat er toch minstens een prof op
de hoogte is van het feit dat er lessen worden gegeven in hun
computerklas? Kwestie van nen paraplui [hoe je dat ook mag schrijven] te
hebben.

Gaspard