address@hidden: address@hidden: Regionaal ExpertiseNetwerk Oost-Vlaander

From: Rudy Gevaert
Subject: address@hidden: address@hidden: Regionaal ExpertiseNetwerk Oost-Vlaanderen: cursus Linux.]]
Date: Fri, 17 May 2002 12:51:09 +0200

----- Forwarded message from Rudy Gevaert <address@hidden> -----

Date: Tue, 14 May 2002 10:47:14 +0200
From: Rudy Gevaert <address@hidden>
To: address@hidden
Subject: address@hidden: Regionaal ExpertiseNetwerk Oost-Vlaanderen: cursus
Linux.]

Yo,

Vorige week had er zo iemand gemaild met de vraag of wij geen les konden
geven aan leraars uit het middelbaar over Linux e.d.  Ik heb daarop
geantwoord dat ze maar eens contact moesten opnemen.

Hierbij de mail dat ze gestuurd hebben. (onderaan staan opmerkingen van
mij)

----- Forwarded message from Isabelle Claeys <address@hidden> -----