www-pl-announce

[www-pl-announce] stan tłumaczeń + podsumowa nie kwartalne

From: Jan Owoc
Subject: [www-pl-announce] stan tłumaczeń + podsumowa nie kwartalne
Date: Wed, 29 Sep 2010 13:18:53 +0200

Witam,

1. Nowe tłumaczenia
2. Ranking tłumaczeń
3. Recenzenci
4. Podsumowanie kwartalne

//==**==//
1. Nowe tłumaczenia

W ostatnich dwóch tygodniach nie było żadnego nowego tłumaczenia,
które by odbyło dwie recenzje.

//==**==//
2. Ranking tłumaczeń

Brak zmian :-(

1. 202 : francuski
2. 76 : catalan
3. 69 : hiszpański
4. 68 : polski (miesiąc temu 61)
5. 65 : arabski
6. 41 : bułgarski
7. 32 : serbski
8. 31 : turecki
9. 28 : włoski
10. 25 : farsi (dwa tygodnie temu było 24)

//==**==//
3. Recenzenci

Obecnie czekają cztery artykuły na recenzentów:
http://pl.gnu-ptt.wikia.com/wiki/Do_t%C5%82umaczenia#Czekaj.C4.85_na_recenzje

//==**==//
4. Podsumowanie kwartalne

Tłumaczymy od około 4 miesięcy, choć pierwsza seria artykułów została
umieszczona dopiero 24.05. Wtedy wysłałem pierwsze podsumowanie naszej
działalności. Nie wiem czy co kwartał będę pamiętał pisać takie
podsumowanie całego kwartału; Yavor wysyła takie dwa razy do roku.

Przez ostatnie 3 miesiące ilość tłumaczeń wzrosła z 13 do 68, w tym 14
całkiem nowych stron. To jest 60 na 328 (około 21%) artykułów
potencjalnie do przetłumaczenia.

Trzy miesiące temu byliśmy na 12 miejscu w rankingu tłumaczeń w
formacie po; dziś jesteśmy na 4.

Trzy miesiące temu były 22 osoby, które się zapisały do jakiejś grupy
- można było je uważać za "aktywne". Od tamtego czasu przybyło dwóch
nowych tłumaczy (Oskar i Paweł), ale kilkunastu odeszło lub przeszło w
stan "nieaktywny"; w efekcie mamy grupę 12-osobową.

Pozdrawiam,

Janek