www-pl-announce

[www-pl-announce] nieaktywni tłumacze

From: Jan Owoc
Subject: [www-pl-announce] nieaktywni tłumacze
Date: Thu, 5 Aug 2010 11:07:20 +0200

Witam wszystkich,

Chciałbym poruszyć zagadnienie nieaktywnych tłumaczy. Na tę listę
mailową jest zapisanych 28 osób, na Savannah 20, a tłumaczących jest
niecałe 10.

W niektórych przypadkach, dostaję maila o braku czasu i prośbę o
wypisanie z grupy. Tłumaczenie może kontynuować ktoś inny. W
większości przypadków, po prostu artykuł leży. W pierwszym rozdaniu
artykułów (jeśli dobrze widzę w skrzynce, było to 5. maja),
"przydzieliłem" artykuły, które były bardziej pilne. One nadal (3
miesiące później) są w większości nieprzetłumaczone.

Ci, którzy nadal są zainteresowani tłumaczeniem, proszę o odpowiedź na ten list.
Zwolnieni z odpowiedzi (aktywni w ostatnim miesiącu):
- Oskar Gałecki
- Mariusz Libera
- Agnieszka "vr" Sznajder
- Michał Walenciak
- Jan Wieremjewicz
- Marcin Wolak
- Sylwester Zarębski

Ci, którzy już się zgłosili jako nieaktywni:
- Artur Jaskólski
- Karolina Milewska

Czyszczenie listy mam zamiar zrobić w trzech fazach:
- po dwóch tygodniach "zabieram" tłumaczenie i umieszczam w ogólnej
puli "do tłumaczenia" (postaram się skontaktować mailowo z daną osobą,
informując o fakcie)
- po kolejnych dwóch tygodniach, oznaczam osobę jako "nieaktywną" na
Savannah, znów informując o fakcie
- jeśli po 6 tygodniach nie otrzymam odpowiedzi, całkiem usuwam osobę
z Savannah i naszych list

Pozdrawiam,

Janek