www-pl-announce

[www-pl-announce] repozytorium CVS

From: Jan Owoc
Subject: [www-pl-announce] repozytorium CVS
Date: Mon, 17 May 2010 20:45:41 +0200

Witam wszystkich na nowej liście,

Czekałem na repozytorium Mercurial na Savannah, ale się nie
doczekałem. Będziemy używali CVS do kontroli wersji (jeśli ktoś chce
dla własnych potrzeb używać innych systemów, to oczywiście może).

Rozumiem, że niektórzy z różnych powodów nie mogą instalować
oprogramowania. Dla pozostałych z Was utworzyłem dokument szczegółowo
opisujący jak skonfigurować/używać CVS pod Windowsem i Ubuntu:
http://pl.gnu-ptt.wikia.com/wiki/CVS

W razie jakichkolwiek pytań lub komentarzy, proszę o kontakt (e-mailem
do mnie lub na listę address@hidden ).

Pozdrawiam,

Janek