www-eo-tradukado

Re: [Www-eo-tradukado] ektradukado

From: Marco van Hulten
Subject: Re: [Www-eo-tradukado] ektradukado
Date: Sun, 3 Jan 2010 21:41:43 +0100

On Sat, 14 Nov 2009 20:21:45 +0100 Marco wrote:
> [...]
>
> Mi vidis la bonimpresan tradukadon de ĉefpago de GNU-retpaĝo je
> http://denizo.opia.dk/tradukado:la.gnu-operaciumo.  Tamen, mi havas
> plibonigojn por ĉi-tio.  Kien mi povas loki ĉi-tion aŭ ŝanĝi la
> originalon?  (Nuntempe ĝi estas skribita sur papiro.)

Nun mi ankaŭ ŝanĝis tion en dosiero.  Ĉu eble ni devus sendi ĉi tiu
dosieron al web-translators?

En la dokumento ekzistas kelkaj eligoj.  Ĉu estas necese ke tiu estas
tradukato ankaŭ?  Kio estas la normala proceduro?  Eble ni devus
traduki la grandan parton de GNU-retejo, kaj poste alŝuti la hejmpaĝon
al web-translators.

> Mi ankoraŭ ne rigardis la programaron GNU United Nations.

Nun mi rigardis gnun (GNUnited Nations).  Mi komprenas tion pri pot-
kaj po-dosieroj, sed mi ne scias ke mi devas uzi gnun mem.  Mi pensas ke
web-translators volas ricevi nur .po-dosieron, ĉu ne?

Marco