R: [Slackware.it] Consiglio per webcam

From: Mormile Francesco
Subject: R: [Slackware.it] Consiglio per webcam
Date: Thu, 15 Dec 2005 10:54:52 +0100

Io personalmente mi sono trovato benissimo con tutti i modelli philips
utilizzati. I moduli per il supporto li trovi qui insieme ad altre utili informazioni

http://www.smcc.demon.nl/webcam/

ciao

======================================
Francesco Mormile
IT Consultant
TIM ~ Telecom Italia Mobile
Via della Vignaccia, 45 - 00163 Roma
tel. 06/3900-7844
cell. 320/0679690
e-mail: fmormile.c[at]mail.tim.it

This message is for the designated recipient only and may contain privileged or confidential information. If you have received it in error, please notify the sender immediately and delete the original. Any other use of the email by you is prohibited.

su www.tim.it - Clienti Privati –, Puoi votare la tua MMS SuperSTAR preferita e vincere un telefonino Nokia 3220.