serbiangnome-lista

[Serbiangnome-lista] Fwd: po.vim - Ftplugin for easier editing of GNU g

From: Danilo Segan
Subject: [Serbiangnome-lista] Fwd: po.vim - Ftplugin for easier editing of GNU gettext PO files : vim online
Date: Wed, 2 Jul 2003 22:59:39 +0200

Prevodioci, evo vam obavestenja koje mi je uputio Aleksandar Jelenak u vezi po.vim skripte.

Ako je neko spreman da dopuni uputstvo za upotrebu sa ovim izdanjem, neka javi, u suprotnom cu ostaviti postojece, i dodati samo vezu ka ovom "alternativnom" resenju.

Kako se ne razumem u Vim (ih, Emacs, deco, Emacs ;-), to se ne usudjujem da ista menjam, dodajem, ili uklanjam.

Ziveli,
Danilo
--- Begin Message --- Subject: po.vim - Ftplugin for easier editing of GNU gettext PO files : vim online Date: Wed, 02 Jul 2003 16:00:01 -0400 User-agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; en-US; rv:1.0.2) Gecko/20030208 Netscape/7.02
Здраво Данило:

Пре извесног времена сам на твом сајту ‘Превод.орг’ наишао на спис
намењен раду са ПО датотекама у уређивачу текста Вим. Ово ме је
окуражило да моју датотеку за ову исту сврху доведем мало у ред и
придодам јој неке нове могућности. Резултат се може преузети са странице
<http://www.vim.org/scripts/script.php?script_id=695>.

Моја верзија је написана као ‘ftplugin’ за Вим што доноси низ предности
у раду. Да наведем само неке у односу на верзију на твом сајту:

- аутоматско учитавање само када се уређује ПО датотека
- сва Вимова подешавања за ПО датотеке су локална за бафер
- функционалност у раду са датотекама неког другог типа је у потпуности
  очувана
- могућност да се погледа изворни кôд од ког потиче ‘msgid’ ниска
- рад и у графичком и у терминалском Виму
- уписивање датума и времена измене у заглавље при сваком снимању ПО
  датотеке

Мислим да ће преводиоци Гнома који се служе Вимом имати користи од овог
мог списа. Ово је мој скромни допринос у част њиховог рада и труда.

Сви предлози, примедбе и пријаве грешака у вези мог списа су
добродошли.

Поздрав,

   Саша

--- End Message ---