ser-main

Re: [SER-main] to co tera?

From: Maks Kusmierek
Subject: Re: [SER-main] to co tera?
Date: Sat, 07 Dec 2002 12:57:51 +0100

to jak budziet?

???

ja mam powiedzmy chwile czasu zarezerwowana na SER w ten weekend
i chcialbym ustalic czy mam przegladac dokladnie istniejace
programy czy tez zrobimy to co wg mnie najrozsadniejsze,
czyli "poklocimy sie" co dokladnie powinno byc zawarte w produkcie
finalnym, a nastepnei sprobojemy zmergeowac to co jest w EDU,
Lassariusie
i innych tak by nam pasilo.

Podaj mi hasla na ghost.kib.com.pl/~ser to EDU na loginy dyrektora, ucznia, rodzica itp . Dzis sproboje to postawic u siebie gdzies na jakims win bo na linuxie to pewnie wstanie bez problemu. Nadal nie podoba mi sie ze trzeba ingerowac w phpliba, bo chyba user z normalnym prawem dostepu nie moze tego zainstalowac. Nad tym mozna by popracowac. Niech kazdy pomysli co by chcial dodac jeszcze zeby powiedzmy wypuscic wersje SER 1.0

pozdro
max