mozilla-nl-users

Re: [Mozilla-nl-users] Mozilla: Kalender vertaling

From: Martijn (MozBrowser)
Subject: Re: [Mozilla-nl-users] Mozilla: Kalender vertaling
Date: Thu, 13 Nov 2003 07:59:06 +0100

Martijn,

Bedankt voor de aankondiging. Ik heb het bericht inmiddels geplaatst op MozBrowser.nl Ook heb ik de Leesmij.text gemirrord omdat de download vanaf Savannah nogal lang duurde. Ik weet niet of dat altijd zo is of dat ik toevallig op een druk moment langs kwam surfen.

Overigens komt dit nieuws samen met ander goed Mozilla-nieuws:
de nieuwe MozillaLinks-nieuwsbrief (nummertje 6) is weer uit en ook al door ons in het Nederlands vertaald.
Ook deze versie is weer online te lezen op http://mozbrowser.nl/nieuwsbrief

Korte vraag: moet deze vertaling gebruikt worden met de Mozilla Calendar-extensie of kan die ook werken met Mozilla Sunbird ?

Alvast bedankt,

Martijn
http://mozbrowser.nl

H die Mozillanders,

Ik heb zojuist taalpakketten voor alle tot nu toe uitgegeven van de
Kalender gepubliceerd op de webstek van Mozilla-NL.

http://savannah.nongnu.org/files/?group=mozilla-nl

Het bestand 'Leesmij.text' beschrijft hoe je kan bepalen welke van de
taalpakketten je voor jou versie nodig hebt.

http://savannah.nongnu.org/download/mozilla-nl/Calendar.pkg/Leesmij.text

Mazzel,

Martijn.

You should never trust a man who has only one way to spell a word. -- President Andrew Jackson [U.S.A.]