mozilla-nl-users

[Mozilla-nl-users] "Geassocieëerd"

From: Peter Korsten
Subject: [Mozilla-nl-users] "Geassocieëerd"
Date: Sat, 08 Nov 2003 18:40:56 +0100

Vanwege mijn werk zit ik de laatste tijd vaak pure XML-bestanden te bekijken en daar viel me op dat ik de melding krijg:

"Dit XML bestand is met geen enkel [...] geassocieëerd."

Ik heb geen woordenboek bij de hand, maar volgens mij moet dat "geassocieerd" zijn, dus zonder trema of drie ees. Verder wordt er ook nog over de "bestandsboom" gerept, wat volgens mij eleganter vertaald zou kunnen worden met "boomstructuur van het bestand".

Groetjes,

- Peter