mozilla-nl-users

[Mozilla-nl-users] Phoenix vertaald ...

From: Martijn Ras
Subject: [Mozilla-nl-users] Phoenix vertaald ...
Date: Mon, 09 Jun 2003 18:31:52 +0000

H die Mozillanders,

Zojuist heb ik de vertaling van Phoenix (0.5) voor zowel Linux
(http://savannah.nongnu.org/download/mozilla-nl/Phoenix.pkg/0.5/phoenix-0.5-i686-pc-linux-gnu-nlNL.tar.gz)
als Windows
(http://savannah.nongnu.org/download/mozilla-nl/Phoenix.pkg/0.5/phoenix-0.5-win32-nlNL.zip)
gepubliceerd. De vertaling van Firebird (0.6) schiet al flink op, die
hoop ik in de loop van de komende week te publiceren.

Wat de vertaling van Mozilla betreft is er hard gewerkt aan de vertaling
van het hulpsysteem, je kunt dan ook een verbeterde versie van de 1.4b
vertaling verwachten in de loop van de komende week.

Snel daarna mag je ook de Mozilla 1.4 Release Candidate 1 vertaling
verwachten.

Mazzel,

Martijn.