mozilla-nl-users

[Mozilla-nl-users] voorlopige 1.2 versie

From: Aurelus
Subject: [Mozilla-nl-users] voorlopige 1.2 versie
Date: Thu, 28 Nov 2002 01:24:22 +0100

Hallo Mozilla-NL geinteresseerden
Er is nu een voorlopige vertaling voor Mozilla
1.2 in CVS. Dit is echt bleeding-edge, en het
kan best zijn dat het niet werkt (voor mij werkt
het, onder GNU/Linux). Veel is nog niet vertaald.

Hopelijk zitten er geen ernstige fouten in (zoals
ontbrekende bestanden, naast de GIF-plaatjes uit de
Help), anders hoor ik het graag! Binnen een paar
dagen zal de uiteindelijke versie wel klaar zijn.

Als iemand systematisch zou willen bekijken hoe de
sneltoetsen zouden moeten worden (logisch ten opzichte
van andere programma's, en intern), dan hou ik mij
aanbevolen. (Het hoeft niet direct voor het hele
programma, alleen Navigator is bijv. ook goed.)

--
  Aurelus <address@hidden>    OpenPGP key A76A895E: