mozilla-nl-dev

Re: [Mozilla-nl-dev] Mozilla-NL: Firebird 0.6.1 & 0.7

From: Martijn Weisbeek \(MozBrowser\)
Subject: Re: [Mozilla-nl-dev] Mozilla-NL: Firebird 0.6.1 & 0.7
Date: Wed, 7 Jan 2004 23:58:41 +0100

Martijn,

Ik kwam nog een schermpje tegen (en nog wat foutjes):
als je inlogt op een site wordt er doorgaans gevraagd of je dat wilt
bewaren.
daar wordt van "logon" gesproken, maar inlog-informatie (of iets in die
trant) lijkt me beter.

Dan komt de vraag "Wilt i dat Wachtwoordenbeheerder deze logon onthoud?"
- i moet natuurlijk u zijn
- en volgens mij kan "onthoud" beter een stam+t krijgen (onthoudt)

Met vriendelijke groet,

Martijn
http://mozbrowser.nl