gutopia-dev

[rgui-dev] Fw: מאות משפחות קיבלו הלוואה לכל מטרה וללא ערבים מחברת הביטו

From: כסף , ולא מהבנק
Subject: [rgui-dev] Fw: מאות משפחות קיבלו הלוואה לכל מטרה וללא ערבים מחברת הביטוח בחודש יולי
Date: Fri, 15 Aug 2008 12:26:29 -0500

הבנקים חונקים אותך ? - שווה קריאה

קוראים לי עמי והייתי רוצה לספר לכם על מקרה שקרה לי בחודש האחרון  -
ואני מאמין שהוא קורה לרבים וטובים בימים הללו.
בשל מצוקת האשראי לה נקלעו עסקים רבים החמירו הבנקים את מתן האשראי באופן משמעותי ללקוחותיהם העסקיים והפרטיים כאחד , בצרוף התקנות החדשות שנכנסו לתוקף בנושא החריגה מהמסגרת נוצר מצב שפקיד הבנק לוחץ עלי על בסיס יומי , לפעמים עד כדי מצב בלתי אפשרי .
בנוסף כמו להרבה אנשים אחרים , תיק ניירות הערך שלי הפסיד ממון רב וירד לכ 50% משוויו לפני כ שנה .
הבנק שראה את תיק ניירות הערך כבטוחה לפעילות , הודיעה לי באופן חד צדדי שיהיה עלי "לעדכן בטוחות" ולהביא נכסים או ממון נוספים.

אני לקוח טוב שעומד בהתחייבויות שלו , מחזיר הלוואות , מבצע פעילות בכרטיסי אשראי ופתאום נקלעתי למצוקה זמנית , את הבנק זה לא ממש עניין ... וזכר השנים הרבות כלקוח טוב שלא ביקש מאומה ,כאילו נשכח.

מה אפשר לעשות שאלתי את עצמי ?

ואז קיבלתי מייל בדיוק כמו זה ! שהציע לי לקבל הלוואה מחברת ביטוח גדולה , ללא ערבים ומחוץ לאובליגו הבנקאי בסכום של עד 50,000 שקל ! , והכל בתנאים הדומים להלוואה בנקאית .

פניתי  למוקד הפניות , חזרו אלי לאחר יומיים והסבירו שזה בגלל העומס הרב , הבנתי , הגיוני.
האמת , אפילו עודד אותי לדעת שאני אינני לבדי .
עברתי תחקיר טלפוני ראשוני ולאחריו הגשנו בקשה , תוך שבוע קיבלתי את הכסף והורדתי את המינוס בחשבון הבנק לאפס , יש לי אוויר לנשום , התחלתי לענות לטלפונים ללא חשש שבצד השני ממתין לי "הבנק" , אני חושב יותר ומתפקד הרבה יותר יעיל , ובהתאם הביצועים העסקיים עלו כלפי מעלה לאחר תקופת לחץ ושפל .

מזדהים ?

לקבלת הלוואה : לחץ כאן

*זה הוא מייל פרסומת וכל קשר בינו למציאות מקרי בהחלט , הסיפור הינו דמיוני ויכול היה להתאים לאנשים רבים

לקבלת הצעה לפרסום באמצעות דיוור אלקטרוני איכותי :
לחץ כאן

להסרה מרשימת התפוצה לחצו על המעטפה המופיעה במסגרת

click here

PL_EM MARKETING
INDUSTRIAL ZONE - PEYACH TIKVA, IL 20172 UK