gutopia-dev

[rgui-dev] מגיע לך שמלה חדשה ,רק שלך!

From: שמלה חדשה - מגיע לך
Subject: [rgui-dev] מגיע לך שמלה חדשה ,רק שלך!
Date: Sat, 15 Mar 2008 03:27:35 -0500

במידה ואתם לא רואים את המודעה : לחצו כאן

  שלום לך,
  שמי אלינור רבי ואני מעצבת שמלות כלה וערב,
  אני מודעת לקושי הרב אחר התרוצצות במציאת השמלה
  המושלמת שתייחד ותשאיר זיכרון מתוק גם שנים לאחר האירוע.

  אני מזמינה אותך אלי לסטודיו לחווית עיצוב בלתי נשכחת
  נעצב לך ביחד את השמלה הייחודית בדיוק לפי מידותייך וטעמך האישי,
  כמו שתמיד חלמת והכול בכדי שבאירוע הזה - תרגישי שזו את!!!

מידע למפרסמים
מודעה זו נשלחה אליך מתוך רצון טוב, מאגר הנתונים של "מגיע לי" נועד ליצירת כוח צרכני עצום אשר מועיל לכולנו. עם ברצונך לגרוע עצמך מהרשימה אחת ולתמיד לחץ על המעטפה... וראה הוסרת!

EML For U
Zarhin St - Ind. Zone Raanana, IS 11111 IL