gutopia-dev

[rgui-dev] Fw: הסיפור אמיתי , העבירו למכרים שצרכ ים פיתרון מקצועי

From: אבי ירקוני
Subject: [rgui-dev] Fw: הסיפור אמיתי , העבירו למכרים שצרכ ים פיתרון מקצועי
Date: Mon, 31 Dec 2007 02:46:43 -0800

שלום לכם

אני רוצה לשתף אתכם בסיפור חיים קטן שעל פניו נראה לא משמעותי , אך השפעתו על חיי הייתה הרבה יותר גדולה מהנראה לעין.....

במהלך שירותי הצבאי , שירתתי כלוחם בחטיבת גולני , חלק גדול מהשרות היה בלבנון ונאלצתי להיות ימים רצופים עם אותם הבגדים ונעלים צבאיות , החום והלחות גרמו להתפתחות של פטרייה בציפורן , אחת בתחילה ובהמשך במספר ציפורניים בכל רגל.

עם שחרורי והורדת הנעלים הצבאיות , חשבתי שהפטריות יעברו מעצמן , ולא עשיתי דבר בנדון.

אם אודה על האמת , לא ממש היה איכפת לי מגופי ומהבריאות וההיגיינה באותן שנים.

לאחר המסלול הרגיל של "הודו , תאילנד וקינוח בדרום אמריקה" , חזרתי לארץ והתחלתי בלימודי הנדסת בנין בטכניון בחיפה.

במהלך הלימודים הכרתי את לילך , היום ובמשך 20 השנים האחרונות , בת זוגתי לחיים ואם ילדי.

לילך היא אישה אצילה ויפה  , בעלת עור לבן ונקי , ללא פצעים או צלקות , ללילך שלי כף רגל מושלמת שלפחות לי "עושה את זה".

לילך רגישה מאוד לאסתטיקה ומאוד הפריע לה הפטרייה שלי בציפורניים , האמת , זה נראה רע .

לבקשתה הלכתי לבדיקה ואבחון אצל רופא מקופת החולים שלנו , המלצתו הייתה להתחיל בטיפול בכדורים.

אלו כדורים חזקים אשר יכולים לגרום לתופעות לוואי קשות בתפקוד הכבד ולכן נדרש מעקב צמוד לאורך זמן הטיפול.

בתחילה היה נראה שחל שיפור במצב הציפורניים הנגועות , אך לאחר זמן מה הכל חזר לקדמותו.

עבר הקיץ והתחיל החורף ואני חזרתי לנעול נעליים ולשכוח מהפטריות שמתחבאות להן בחמימות.

ביום ההולדת ה37 של לילך , רכשתי לה בהפתעה יום טיפול מפנק בספא , במשך כל היום לא שמעתי ממנה דבר ולתדהמתי היא חזרה במצב רוח רע , לשאלתי מה קרה?

היא הורידה את הנעל ושמה את כף רגלה על השולחן , 3 ציפורניים היו נגועות בפטרייה , האמת שנדהמתי והרגשתי רגשות אשם חזקים.

חיכיתי בשקט לקבלת "שטיפה" באשמתי בהדבקתה במחלה , זה היה מתבקש והמילים הקשות עמדו ללילך על קצה לשונה.

לילך היא אישה חכמה ונדיבה , במהלך חיינו היא הפתיעה אותי מספר פעמים ביכולת השליטה העצמית וניתוח המצב הנכון ובחירת דרך הפעולה המתאימה באותו הרגע , ועל כך אני אוהב אותה עד מאוד!

אמרה לי לילך : "צילה חברתי הטובה , סובלת מהבעיה כבר שנים ספורות , לפני כשנה היא הלכה לאבחון במרפאה אשר מתמחה בפיתרון בעיית הפטרייה , רשת מרפאות "פטרת סנטר" , לאחר כ 10 טיפולים נבלמה התפשטות הפטרייה והיא נעלמה!".

אמרתי ללילך מייד : " אני אשם בהכל , יש לי יום הולדת 41 בתחילת החודש הבא ואני רוצה שנלך יחד לאבחון ולטיפול במרפאה מקצועית , תקבעי מחר תור בסניף של הרשת בת"א !!! הקדשנו מספיק לכל העולם , זה הזמן לטפל בעצמנו! "

וכך היה , הגענו לאבחון ולאחריו התחלנו בטיפול , הד"ר שטיפלה בנו הייתה מקצועית ונעימה ונתנה לנו מידע והסברים מכל הלב.

לאחר מספר טיפולים נעלמה הפטרייה אצל לילך ואני המשכתי לבדי להגיע למרפאה.

כיום לאחר מספר חודשים של  טיפולים אני מרגיש נפלא , הפטרייה נעלמה ובמקומה צומחת לי ציפורן בריאה וחדשה .

קיבלתי מהד"ר המלצות וכללים לשמירה על היגיינת הרגל ואני מתכוון לשמור על כך החל מהיום.

אני ואשתי שמחים ומרוצים מכל המהלך וההשקעה בטיפול , לאחר כל מה שעברנו ומידיעה שיש רבים הסובלים כמונו ולא מצאו כתובת לטיפול מקצועי ואמין , החלטנו לספר את סיפורנו בתקווה שעוד אנשים יוכלו לפתור את הבעיה אחת ולתמיד.

תודה אישית  לצוות "פטרת סנטר" על הטיפול המסור והמקצועי.

במידה ואתם סובלים מפטרת הציפורניים , יש פיתרון איכותי ומקצועי  , הזמינו תור לאבחון חינם.

מודעה זו מבוססת על סיפור אמיתי

לקבלת הצעה לפרסום באמצעות דיוור אלקטרוני איכותי :  לחץ כאן

דיוור זה הינו ערוץ שיווק ופרסומי , במידה והפרענו , סליחה

להסרה מרשימת התפוצה לחצו על המעטפה המופיעה במסגרת

click here

EML For U
Zarhin St - Ind. Zone Raanana, IS 11111 IL